h1

Czas leci

Październik 25, 2008

Takie coś chciałabym na urodziny.

Sen był tak dziwny, że trudno jest mi skleić w całość to, co pamiętam… Ogólnie konwencja była trochę komiksowa, niby sen był zwyczajny, ale czasem wydawał się być animowany. Próbowałam zabić swoim biednym półtorakiem wielkiego demona z jeszcze większym ognistym mieczem. Ten tylko stał i przyglądał się moim zmaganiom, śmiał się, dziad jeden. Szłam za nim, próbowałam go skrzywdzić, dźgałam po nogach [tylko tak wysoko mogłam sięgnąć]. Wspinałam się na skarpę z użyciem wszystkich czterech kończyn, gdy już osiągnęłam szczyt, okazało się, że muszę przejść przez portal, żeby… wejść do kolejnego rodziału [yeah], a demon czekał, narzekając, że się ociągam. Sięgnęłam za krawędź skarpy, żeby wydostać się całkiem na górę, ale najpierw musiałam sięgnąć po zwyczajną myszkę i ów portal kliknąć :P [Jak teraz o tym myślę, to strasznie mi ta zabawa śmierdzi ‚BaalRunem’]
Przeniosło mnie więc do następnego rozdziału, trzymałam w dłoniach przez chwile planetę, z której jednocześnie spadałam, by wylądować na pustyni… na Tatooine. Wokół prędko zebrała się masa Jawa’ów. Zdołali mnie związać, musiałam ich przekonać, że nie jestem niewolnikiem. Tymczasem widziałam jak na jakimś innym planie egzystencji grupka osób [bogów?] wpatruje się w jakąś dziurę, gdzie widać było jakby w pomniejszeniu zielone łąki, dżunglę… Cieszyli się, że mają jakość prawie jak HD ‚tych tam na dole’.

Było więcej akcji, ale niestety moje notatki sporządzone po przebudzeniu nie wystarczyły, żeby je ująć ;) Najlepszy był moment, gdy przechodziłam z jednego świata do drugiego, nie da się tego opisać. Widziałąm właśnie dżungle, wodospady, ale jednocześnie wielką, pustą przestrzeń i tą pustynię, na której w końcuprzyszło mi posadzić dupę. Aj, aj, to trzeba widzieć ;)

Skomentuj

