h1

A Google trzyma nad nami pieczę.

Lipiec 24, 2007

Kolejna porcja haseł z Google’a będzie się cechowała innym podziałem na grupy, zaś inną cenną informacją niech będzie fakt, że są to pozycje wybrane spośród naprawdę wielu…

1. Nieklasyfikowalne ;) lub potencjalnie nieklasyfikowalne ;)
– sieradz prawo jazdy najlepszy instruktor [ciekawe, czy się znalazł…]
– samiec powały [niestety, nie potrafię tego skomentować ;) ]
– szóstego lutego [wpisane w bodajże kwietniu. Proponuję zajrzeć na Wikipedię]
– hej,hej dziewuszka [niech ktoś jeszcze tupnie…]
– lampy naftowe rysowane przez dzieci [tu ich pełno, lampa lampę lampą popycha]
– lesne ostepy [tam te lampy siedzą]

A także kilka innych w stylu „snu, snu”, czy „hej, hej”, a także „dzięk”.

2. Nieprzyzwoite [?] lub potencjalnie nieprzyzwoite
– Zła dziewczyna w dobrych ciuchach
– sama w sieci blog
– dziewczyna przebiera sie
– ach ach^^

3. Praktyczne [?]
– złe zmywania zmywarki
– jakie farby do zmywania
– opisy na gg dla kogos nie kochanego

I sztandarowe już “zmywanie ścian”, “do czego pasuje pomarańczowy”, “pomarańczowe ściany”.

4. ‚Matrymonialne’
– mloda/kobieta/kobiety/kasia/ona/tancerka/kobietki prywatnie
– prywatnie z widoczną twarzą

Okropne to.

5. Zoologiczne
– KOT MI MI MI , [tralalala… ;)]
– jak opiekować się bernardyn?
– co robić gdy chomik się nieda się go [wyjąć z klatki? nalezałoby zaczekać aż Cię polubi ;) ]
– co się dzieje gdy kot je tylko ziemię [omg…]
– tygrys bengalski w domu [to na pewno nie jest najlepszy pomysł :P ]
– pieski które nie rosną -małe,białe [pieski nie rosną, a ziemia jest płaska]
– co zrobić gdy zbliża się do nas rekin [eeee… jeden z najlepszych tekstów dzisiaj]
– patrzysz widzisz kota [patrzę i widzę… jak najbardziej kota]
– uciekł chomik jak szukać [skutecznie!]
– mole boja sie kotów [czasem im się nie dziwię]

Zdarzają się też przykre…
– jak wygląda chomik gdy nie żyje [choć pytanie jest idiotyczne, żal jest chomiczka takiego…]
– kiedy kot traci na wadze [ponoć utrata/przybranie 0,5 kg w krótkim czasie może zwiastować kłopoty]
– co zrobić jak kot mi zginie? [mam nadzieję, że chodziło o “zaginie”; szukać należy… Jak najszybciej; – ogłoszenia rozwieszać…]
– co zrobić gdy pies/kot ma kleszcza [wyciągnąć… nie zasyfiać żadnym tłuszczem/alkoholem, nie przypalać. Jeśli się nie potrafi – zabrać zwierzątko do lekarza]

6. Matura [?]
Wszystkie to jakieś “opisy obrazów”, “Kobiety w oknie” i inne niebieskie tancerki ;) Szczerze mówiąc zaintrygowała mnie ta Kobieta przy oknie i postanowiłam ją znaleźć… Dla zainteresowanych -> Link

7. Sny
– niesamowite/ciekawe sny [ ;) ]
– znaleźć się w czyimś snem [posłuchałabym chetnie rozwinięcia takiego problemu ;) ]
– sny co to jest
A także poszukiwania znaczeń snów… Z czego wynika, że ‚moim czytelnikom’ przyśniły się biegające dobermany, atakujące koty, lodówki, zmywanie, pełne kieliszki, bernardyny, czarno białe koty, starzy znajomi…

8. Prawa
prawo cholera [pierwsza myśl: kim był Choler? ;) ]
prawo wszystko albo nic fizjologia/wszystko albo nic fizjologia [brrr…]

9. Szukam rady
– świecę sie w katalogu a mnie nie ma [bardzo precyzyjne :D ]
– jak się zabrać za siebie [kiedyś trzeba…]
– jak mowic na dziewczyne [niektórzy w tej mierze mają głupie pomysły…]
– jak znaleźć kogoś znając nazwisko/ jak kogoś znaleźć na gg / jak siebie znaleźć na gg [oO]
– czemu mezczyzna nie dzwoni [cóż…]
– Coś mi tu wyskoczyło [gdzie? ;] ]
– czy dziewczynka pasuje do chłopaka [yyy… czas pokaże, czas pokaże… :>]
– nie mozna sie ruszyc we snie [podejrzewam, że chodzi o tzw “paraliż senny”]
– co zrobić gdy chlopak szybciej dochodzi [jeny…]
– cos na przybranie na wodzie [o wadze też było, troszkę później]
– gdzie wywalic stara lodowke? [byle nie do lasu, jak to niektórzy robią…]
– czemu dziewczyna cos przede mna ukrywa [hmmm…]
– Bywa tak że patrzysz i nic nie widzisz [mój kolejny faworyt… ;) ]
– bieżnia jej działanie [gdzie ja podziałam te schematy…]
– dlaczego nie jest tak jak to sobie wymarzyłem [bywa i tak.]

10. Muzycznie
i’ve got two tickets to paradise [bardzo miła piosenka… przynajmniej ta, która miałam na myśli pisząc tamtą notkę]

2 Komentarze

  1. sadze, ze powinnas dac na wejscie na bloga ostrzezenie, ze jest to blog od 18 lat – patrzac po tych swinstewkach, po ktorych mozna Cie znalezc w sieci ;D


  2. Taka strona, z której jest przekierowanie na bloga tylko po potwierdzeniu odpowiedniego wieku? ;)

    To nie moja wina! :P



Skomentuj

